2.0: Νέα έκδοση για το iPhone

Μια σημαντική έκδοση της εφαρμογής Taxibeat είναι διαθέσιμη από σήμερα. Η έκδοση 2.0 για iOS συσκευές είναι διαθέσιμη στο App Store (για το Android θα χρειαστεί να περιμένετε κάποιες ημέρες ακόμη, ελπίζουμε όχι πολύ).

Η νέα έκδοση φέρνει πολλά νέα χαρακτηριστικά, και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό το milestone. Εισάγει νέες, σημαντικές πληροφορίες που είναι βέβαιο ότι θα κάνουν την εμπειρία σας ακόμα πιο συναρπαστική. Άλλωστε, οι περισσότερες από τις νέες δυνατότητες που έχουμε προσθέσει, έχουν προέλθει μετά από το δικό σας feedback.

Τι περιέχει λοιπόν το Taxibeat 2.0 για iPhone;

Πρώτα απ’ όλα, το γεγονός ότι μπορείτε να βλέπετε τους διαθέσιμους οδηγούς, όχι μόνο σε λίστα όπως συνέβαινε μέχρι τώρα, αλλά και επάνω στο χάρτη, εκεί ακριβώς όπου βρίσκονται. Όχι μόνο αυτό όμως, αλλά μπορείτε να τους βλέπετε και καθώς κινούνται, σε πραγματικό χρόνο. Δείτε τις 2 παρακάτω εικόνες και θα καταλάβετε:

Από τη μία, η κλασσική οθόνη “λίστας” των οδηγών (εμπλουτισμένη, αλλά περισσότερα γιαυτό σε λίγο). Από την άλλη, πατώντας το κουμπί “Map View” ψηλά, η νέα οθόνη με τους ίδιους ακριβώς οδηγούς τοποθετημένους επάνω στο χάρτη. Αν κάποιοι από τους οδηγούς αυτούς βρίσκονται σε κίνηση, τότε θα τους βλέπετε καθώς κινούνται σε πραγματικό χρόνο.

“Ζουμάρετε” επάνω στο χάρτη για να δείτε που ακριβώς βρίσκεται ο κάθε οδηγός, και ποιός είναι σε καλύτερη θέση κοντά σας. Θέλετε να δείτε λεπτομέρειες για κάποιον οδηγό; Πατάτε επάνω στο εικονίδιο του και εμφανίζονται όλες ο πληροφορίες που έχετε και στην οθόνη “λίστας” ενώ συνεχίζετε να τον βλέπετε επάνω στο χάρτη:

Με ένα απλό tap πάνω στο χάρτη το zoom level αποκαθίσταται και βλέπετε πάλι όλους τους οδηγούς. Αν κάποιος οδηγός πάψει να είναι διαθέσιμος, πολύ απλά θα εξαφανιστεί από το χάρτη αμέσως για να μην είστε σε θέση να τον καλέσετε.

Ξαναγυρίστε στο list view. Δεν θυμίζει ακριβώς την ίδια λίστα που συνηθίσατε να βλέπετε, σωστά; Βάλαμε επάνω σε κάθε οδηγό επιπλέον πληροφορίες. Μπορείτε να δείτε τις ξένες γλώσσες που μιλά. Αλλά και τις έξτρα υπηρεσίες που προσφέρει. Για παράδειγμα, δέχεται πιστωτικές κάρτες; έχει το όχημα του κλιματισμό; θα σας δεχθεί αν έχετε μαζί σας κατοικίδιο; μήπως θα σας παρέχει κάποιο φορτιστή για το κινητό σας αν χρειαστεί, ή δωρεάν wifi για να το χρησιμοποιήσετε;

Για όλα υπάρχει πληροφορία. Πως θα καταλάβετε σε τι αντιστοιχεί το κάθε εικονίδιο; Πολύ απλά, πατώντας επάνω στο “i” ψηλά στην οθόνη. Θα εμφανιστούν όλες οι επεξηγήσεις για τα σχετικά εικονίδια.

Τέλος, μην ξεχάσετε να προσέξετε την απόσταση του οδηγού από εσάς. Τη βάλαμε μέσα σε ένα εμφανές πράσινο τραπέζιο. Αν ο οδηγός κινείται εκείνη τη στιγμή, θα δείτε τον αριθμό της απόστασης να αλλάζει. Σε πραγματικό χρόνο.

Είμαστε χαρούμενοι, και είμαστε περήφανοι. Με κάθε νέα βελτίωση του Taxibeat νιώθουμε ότι ανεβάζουμε τον πήχυ, και παραμένουμε ένα διεθνές στάνταρ στα mobile taxi services. Ετοιμάζουμε κι άλλα πολλά, ελπίζουμε ότι δεν θα αργήσουν πολύ.

Το feedback και οι ιδέες σας είναι πάντα πολύτιμα, τα ακούμε όπου και να τα διατυπώνετε.

15 Σχόλια σε "2.0: Νέα έκδοση για το iPhone"

  1. Sailing February 4, 2012 at 10:22 pm · Reply

    Παιδιά συγχαρητήρια για το app, πολύ χρήσιμο!

  2. White Tower February 5, 2012 at 8:08 pm · Reply

    Συγχαρητήρια! Πότε επιτέλους θα επεκταθείτε στη Θεσσαλονίκη;

    • taxibeat February 5, 2012 at 8:57 pm · Reply

      Έχουμε ήδη οδηγούς στη Θεσσαλονίκη, απλά δεν έχουμε ακόμη αρκετά καλή κάλυψη. Αν συνεχίσετε να αναζητάτε, το πιο πιθανό είναι να βρείτε αρκετά σύντομα. Συνεχίζουμε πάντως να μεγαλώνουμε.

  3. cghera February 5, 2012 at 9:47 pm · Reply

    απλά συγχαρητήρια για την καταπληκτική ιδέα, υλοποίηση και συνεχή αναβάθμιση του taxibeat. Μακάρι να σας δούμε σε κάθε πόλη του κόσμου.

  4. Dimitris Moutafis February 6, 2012 at 12:48 am · Reply

    Congrats! Πολύ καλή δουλειά!

  5. Χρυσέλλα Λαγαρία February 6, 2012 at 3:11 am · Reply

    συγχαρητήρια για τη συνεχή αναβάθμιση-βελτίωση της εφαρμογής! πήρα την αναβάθμιση και έκανα μια κλήση χθες το βράδυ, είδα τις νέες δυνατότητες μόνο που έχω απλά να επισημάνω πως δεν είναι κάποια από αυτές προσβάσιμη σε χρήστες voice over (αναγνώστη οθόνης). θα μπορούσαν π.χ. τα διαφορετικά σήματα που αναφέρονται στις παροχές που έχει στο αυτοκίνητο του κάθε οδηγός να είναι με ένα τρόπο και ηχητικά?

    • taxibeat February 7, 2012 at 8:13 pm · Reply

      Κυρία Λαγαρία, είναι κάτι που θα βάλουμε στο πρόγραμμα να υλοποιηθεί στο κοντινό (ελπίζουμε) μέλλον. Καταλαβαίνουμε τη ανάγκη, και θα κάνουμε ό,τι γίνεται για να την ικανοποιήσουμε.

  6. Kyriakos Farmakis February 6, 2012 at 7:20 am · Reply

    Μπράβο, κάνατε μια πολύ καλή εφαρμογή ακόμα καλύτερη!

  7. Νίκος κάλις February 10, 2012 at 5:08 pm · Reply

    Πολύ καλή εφαρμογή! Αν καταφερετε να πληρώνουμε αγγίζωντας τα smartphones μας ( όπως στην εφαρμογή (bump) μπορώ να πω θα αγγίξει την τελειότητα!

  8. Κωστας February 12, 2012 at 11:47 am · Reply

    Άριστη εφαρμογή. Ο επιβάτης δεν ταλαιπωρείται να πολύωρη αναμονή στο δρόμο.
    Μια μικρή παρατήρηση.
    Αν είναι δυνατό σε επόμενη αναβάθμιση, να έχει τη δυνατότητα ο χρήστης να εισάγει τη διεύθυνση επιβίβασης, και όχι να την αναζητά στο χάρτη.
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας και το βήμα που μου δ´ωσατε.

  9. κεχρης κωστας February 12, 2012 at 2:55 pm · Reply

    Εγω σαν οδηγος ταξι και αρκετους μηνες συνεργατης του ταχιbeat εχω δει κατι που προβλεπω οτι θα αποτελεσει προβλημα στην φανταστικη αυτη ιδεα που λεγεται ταχιbeat.
    H βαθμολογηση απο τους πελατες γινεται με λαθος τροπο και προκαλει λαθος αποτελεσματα.
    Πρωτον συχνα πυκνα διακρινω απο πελατες αντιμετωπιση στο προσωπο μου ως μελη κριτικης επιτροπης. Υπαρχουν πελατες που βαζουν βαθμο λες και εχουν απεναντι τους τον υπηρετη σωφερ.
    Γιατι δεν σταματησες στην μεση του δρομου να με κατεβασεις και θα κανω δυο βηματα παραπανω, γιατι μου πηρες 40λεπτα εξτρα για την βαλιτσα που λεει ο νομος, γιατι δυσανασχετησες οδηγε που περιμενες να κατεβω πεντε λεπτα και ας αναγκαζοσουν να κανεις γυρους στην κυψελη και στο παγκρατι επειδη δεν εβρισκες να παρκαρεις, γιατι εκανες τοση ωρα να ερθεις, σιγα μην ειχε κινηση ή σκουπιδιαρικο μπροστα σου.
    Βεβαιως η συντριπτικη πλειοψηφια εκτιμουν οτι ερχεται ο ταξιτζης να τους παραλαβει χωρις καμια χρεωση απο την πορτα τους κυριολεκτικα και χωρις καμια επιβαρυνση δικη τους στην κληση αυτη και δεν καπηλευονται το δικαιωμα της βαθμολογιας για να βγαλουν τα απωθημενα τους στον επαγγελματια που τους εξυπηρετει.
    Αν ομως συνεχιστει η βαθμολογηση με αυτον τον τροπο στο τελος οι πελατες θα εχουν απαξιωση τον στολο του ταξιbeat με κακες κριτικες και αυριο μεθαυριο καποιος αλλος θα ερθει και θα πει οτι εμεις εχουμε υψηλοτερα στανταρ και καλυτερους οδηγους συνεργατες.
    Θα επρεπε να ειναι πιο ακριβης η αξιολογηση. Αν ο πελατης δεν ειναι ικανοποιημενος απο την παροχη υπηρεσιων θα επρεπε αφου απαντησει στο ερωτημα αν ηταν ή οχι ικανοποιημενος απο το ταξι, αν ειχε προβλημα να υπαρχει μια δευτερη οθονη με πεντε-δεκα επιλογες που να επισημαινει το προβλημα.
    Τι να κανω αμα δω μια βαθμολογια χαμηλη αν δεν ξερω την αιτια; πως θα διορθωθω αν δεν ξερω τι ενοχλει; η βαθμολογηση με αυτον τον τροπο δεν κανει τιποτα ουσιαστικο παρα να προσβαλλει τον ταξιτζη χωρις να του λεει γιατι.
    Αν ομως υπηρχαν στην οθονη οι επιλογες ‘γιατι δεν ειστε ικανοποιημενος απο τις παρεχομενες υπηρεσιες’ και κουτακια για επιλογη που θα ελεγαν

    α παρανομες χρεωσεις
    β βρωμικο οχημα
    γ κακοσυντηρημενο οχημα
    δ ατημελητος οδηγος
    ε αγενης οδηγος
    στ επικυνδινη οδηγηση
    ζ μην παροχη δηλωθεντων υπηρεσιων
    η καθυστερημενη προσελευση
    θ λαθος χαραξη διαδρομης

    θα ξεραμε ολοι ποιος ταξιτζης παραδειγματος χαρη κλεβει αμα υπηρχαν συνεχομενες αναφορες και ποιος πελατης νομιζει εσφαλμενα οτι ολοι τον κλεβουν.
    Και το αντιστοιχο να υπαρχει και για τους οδηγους αναλυτικη αξιολογηση ωστε αμα ξερω οτι υπαρχει πελατης που αφηνει τους οδηγους να περιμενουν να μην παω να τον παρω να μου βγαλει ξινα τα 3.20 €

    Κλεινοντας εμενα το ταξιbeat μου αρεσει γιατι η ιδεα οτι δεν θα υπαρχουν ουρες στις πιατσες αλλα διασπαρτα παντου ταξι ολη η αθηνα μια πιατσα για τους επιβατες, δεν θα κινουμαι ασκοπα δεξια και αριστερα επιβαρυνοντας την κινηση την τσεπη μου με τα καυσιμα και το περιβαλλον με τα καυσαερια και οτι ο πελατης ξερει ποιος τον εξυπηρετησε σωστα και ποιος οχι αποτελει μονοδρομο στο μελλον του ταξι.

    Αν θα αλλαζα κατι στον τροπο λειτουργιας θα εβαζα το ταξιμετρο να δουλευει απο την ωρα που φτανω στον πελατη. Δεν ειναι τα 0,18 λεπτα του € ανα λεπτο της ωρας που θα μου λυσει το προβλημα αλλα θεωρω κοροιδια να περιμενω τζαμπα καποιον που ξερει ανα πασα στιγμη που ειμαι και ποτε φτανω.
    Ισως μακροπροθεσμα θα επρεπε να μεταβιβαστει και το κοστος κλησης των 50 λεπτων που πληρωνουμε οι ταξιτζηδες, απο το ταξι στους επιβατες αλλα καταλαβαινω οτι πρεπει πρωτα να διεδωθει το ταχιbeat να καταλαβει ο κοσμος ποσο καλυτερο ειναι για τον ιδιο αυτη η υπηρεσια και τοτε θα μπορει να καταλαβει οτι 50λεπτα επιβαρυνση για καποιον που ερχεται απο μακρια στην πορτα σου ειναι αστεια επιβαρυνση ειδικα οταν τα ραδιοταξι παιρνουν απο 3 εως και 5€.

    υ.γ ΦΤΙΑΞΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΜΕ. Ή ΠΑΡΤΕ ΜΑΣ ΔΩΡΟ ΕΝΑ ΤΑΜΠΛΕΤ ΔΕΚΑΙΝΤΣΟ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΟΥΜΕ…

    • Στέλλα February 6, 2013 at 1:07 pm · Reply

      Πάντως, ειδικά εσείς, κύριε Κώστα Κεχρή, ως επαγγελματίας είσαστε απαράδεκτος.
      Τι να πρωτοθυμηθώ? Την απρεπή συμπεριφορά σας όταν σχολίασα το όχημά σας (KIA τζιποειδές)? Ότι πιο άβολο κυκλοφορεί… Διαρκώς δεν χωρούσε να περάσει από πουθενά!!! Μια απλή διαδρομή, μετατράπηκε σε Οδύσσεια λόγω του οχήματός σας!
      Αφήνω στην άκρη την πεποίθησή σας ότι γνωρίζετε τα πάντα… Τι κουραστικός…

  10. Giannis March 1, 2012 at 6:07 am · Reply

    Άψογο! Keep walking!
    Καλό θα ήταν να βλέπεις και την διαδρομή μετά την επιβίβαση, καθώς πολλοί μεταφέρουμε τα παιδιά μας και ηλικιωμένους.

  11. Andreas galiotos March 14, 2012 at 9:33 am · Reply

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΠΡΑΒΟ …

Trackbacks for this post

  1. Επιστήμη και Τεχνολογία - Taxibeat 2.0 για iPhone, με παρακολούθηση της θέσης των ταξί σε πραγματικό χρόνο

Γράψτε Σχόλιο

(υποχρεωτικό)
(υποχρεωτικό)
(υποχρεωτικό)

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>